Dagens outfit, nyklippt och lite annat härligt!

Datum: 2011-03-23 /19:10:29 / Allmänt /  

Jag måste bara fåna mig och säga att jag har en "jag-känner-mig-ap-ful-dag", så ursäkta bilderna.. Fast mitt hår är super-snyggt såklart!



Tröja - Robbans
Byxor - Bik Bok
Sjal - Cubus
Ett stycke söt Rakke som alltid vill vara med, haha!



Eeehhm, jag dansar.



Min frisyr bakifrån :)



Robbans frisyr bakifrån. Hans kommentar: "Jag ser mer ut som en tjej bakifrån än vad du gör! :D" Min tanke efter det: "Tack för den, bara för att jag är bredaxlad :P" Robban ska inte klippa sig förrän det blir varmare, det väntar vi på ;)



Detta schampot köpte jag av Felicia! Håret blir grymt bra av det.



Om ni inte har förstått det redan så är jag kameraskygg, känner mig inte bekväm framför en kamera.. Brukar oftast vara allmänt oseriöst då, nu när Robban skulle ta en bild på min frisyr (så ni får se framifrån också :)), så hade jag turen att Rakke såklart kom upp och ville gosa.



Rakke älskar gos och jag älskar Rakke <3



Jag älskar min frisyr, tack Felicia <3



Jag och Robban stannade vid mjörn och myste. Jag åt världens godaste pastasallad med lax, fullkornspasta, parmesan och en dressing med parmesan och dijon. Plus massa grönsaker! Muuuums.



Robban åt en ost/skink-baguette. Sedan åkte vi en sväng till hans farmor och drack lite kaffe :)





Postat av: Malin
Datum: 2011-03-25 Klockan: 21:26:35 |

Du är jätte fin i håret!







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.