En aha-upplevelse.

Datum: 2011-03-13 /17:04:27 / Melroose & Tindra /  

Det gick så himla bra när jag red idag, först så hade Melroose så bråttom ner till paddocken. Hon trippade i stort sett hela tiden, sötisen! Sedan var hon mycket framåt, jag fick verkligen en underbar aha-upplevelse idag när jag red. Hon gjorde ett par saker för att försöka slippa undan formen i början, plötsligt bara sådär så fann jag EXAKT vilka knappar jag ska trycka på. Så resten av passet var en drööööm! Förutom att paddocken var tung och blöt :/

Höll lite lektion för Maja och Lisa, det var roligt. Tex en gång när Maja kom i galopp mot ett hinder så ville Melroose hemskt gärna följa med, haha! Glömde be mamma ta kort idag när jag red (igen).. Men här har ni de bildern jag tog, alltid nåt :P



Ett stycke fin Mellis rumpa.




Ett stycke hungrig Gullet.



Ett stycke ännu mer hungrig Nisse.

Hihi







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.