Hästpannband.

Datum: 2011-03-20 /15:20:00 / Allmänt /  

Är det värt det?

Jag tycker verkligen om detta pannbandet ifrån hööks:


(det svarta) 229 :-

Jag tänker bara om det är värt det för ETT pannband. Det är ju tråkigt om kristallerna börjar lossna tex.

Vad tycker ni?



Postat av: Ellinor
Datum: 2011-03-23 Klockan: 21:56:17 |

Har ett liknande från hööks nu, (kommer dock bara användas på dressyr träning/tävling) Men tror nog det kan vara värt ett äkta kostar typ 800 och dessa kostar runt 200 och ggår dom sönder kan man utan dåligt samvete köpa nytt? Hade varit värre om man hade ett swarovski och det hade gått sönder? Tror det hade varit kalas fint på Melroose :)







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.