Mamma tömkörde idag :)

Datum: 2011-03-16 /15:42:26 / Melroose & Tindra /  

Jag följde med som en paparazzi och tog kort. :p Vi tänkte först gå till crossbanan men det var värsta isbacken ner dit och massvis av is & snö där :/ Så de fick bli lite i sommarhagen, det är ganska ojämnt där. Vi tog det helt enkelt efter omständigheterna :) Mamma tömkörde henne mycket fint idag, i galoppfattningen ville hon slippa undan men, mor min var bara lugn och fick tillbaka henne mycket fint. Testing och motstånd får man räkna med när man har en unghäst. Det är ju jobbigt att sätta muskler!



Glatt skrittar vi iväg!



<3



Mamma är så duktig :)



Så fint.



Här ser mamma rolig ut :P Det är för att Melroose busade precis innan och sen skulle mamma slänga över ena tömmen!



Fina älsklingen <3



Hon går så fint!



Jag blir så stolt :)



Då är vi tillbaka till stallet!



Sååå duktig var hon, gó-tjejen! <3



Postat av: Annika
Datum: 2011-03-17 Klockan: 13:09:05 | Kika in här: http://blogg.aftonbladet.se/beautifulones

Men guuuuuuud vilken hästabstinens jag fick nu! BRUTALT!



<3







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.