Nu får det räcka med snö!!

Datum: 2011-03-10 /12:42:23 / Allmänt /  
Har lite bloggtorka, gör väl inte så mycket roligt heller. Fokuserar mest på att bli frisk. Det snöar sjukt mycket ute, så  blir mer deppig.. Blir nog ingen ridning idag trots allt då, isen har ju frusit på som tusan igen och paddocken är ojämn och stenhård.. Ni som har det soligt och skönt (eller bara molnigt). Skänk en tanke till oss här ute på landet.. Det är alltså helt vitt ute av så mycket som det snöar. Enormt stora flingor också, sen blåser det..
Jaja, nog pratat om det deppiga vädret. Ikväll ska jag borsta Melroose riktigt ordentligt, kanske får med mig Robban så han kan ta lite bilder! Annars får bilder helt enkelt vänta :P Så snart jag kan, ska jag göra en liten film där jag stretchar Melroose. Kan väl vara kul? :)



Nu ska jag gå och pussa på Robban.













Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.