Tillbaka.

Datum: 2011-03-04 /13:24:55 / Melroose & Tindra /  
Vår dator krånglar därav har jag varit borta ett par dagar.. Jag har även inte mått helt prima. Bloggen får absolut inte bli ett krav på mig, så har försökt slappna av att jag inte lagt upp några inlägg. Nu är jag iaf tillbaka!
Hade en riktigt bra dag i stallet i onsdags! Var ju så ledsen i söndags för kände mig helt värdelös. Onsdagen kompenserade för det! jag red på Melroose och allting gick underbart bra! Jag har än inte hittat till mitt självförtroende i ridningen, men är på god väg nu! Melroose hade mycket framåtbjudning, mamma longerade henne. Sen satt jag på medans mamma longerade. Tillslut red jag runt för mig själv. Det var en underbar känsla, jag log hela tiden. Ett stort leende! I slutet lyfte hon upp ryggen så mycket att det var som att trava på mjuka moln. Ni förstår nog att den lyckan kan jag leva på lääänge.

Igår vilade Melroose efter att motionerats i fyra dagar. Jag tog en lång mys-stund, borstade henne ordentligt, lite härlig massage, horsemanship och stretching. Det var verkligen feel good stund för mig. Hon var jätte mysig och lydig. En underbar kväll helt enkelt. <3







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.