Läkarbesök och barbacka-ritt.

Datum: 2011-05-26 /21:02:06 / Melroose & Tindra /  

Idag var jag hos min läkare. Fick en fortsatt sjukskrivning och det togs prover. Jag har inte körtelfeber iaf (puh) men ett jäkligt virus som aldrig vill försvinna. Proverna visade också att jag har lite för lite vita blodkroppar.. Det förklarar varför jag har så dåligt immunförsvar.

Under dagen har jag bara haft lite feber, så jag åkte till stallet förut. Det var meningen att jag inte skulle rida, men ni känner väl mig? Haha! Såklart red jag, men bara en slapp barbackaritt med skritt och trav. Första barbackaritten för Melroose och hon tyckte det var underbart! Har endast suttit barbacka på henne förut. Det var en väldigt lyckad ritt. Fyllde mig verkligen med positiv energi. Vi red först en kortis i skogen sen avslutade jag med lite jogg på ridbanan. Jag har världens bästa 4-åring :)

Här får ni härliga bilder!





















Helt underbara bilder <3



Postat av: Rebecka
Datum: 2011-05-26 Klockan: 22:00:52 | Kika in här: http://dailyhorses.blogg.se/

Riktigt gulliga bilder! :)



Postat av: Ellen
Datum: 2011-05-27 Klockan: 08:01:49 | Kika in här: http://lnsjogren.blogg.se/

Vilka härliga bilder! :)



Postat av: Anneli Johansson - Tävla om Kanon "kitt" från ryttargarden hos mig!!
Datum: 2011-05-27 Klockan: 08:20:03 | Kika in här: http://stallekekullen.blogg.se/

sv: usch så tråkigt beklagar. det har du rätt i tiden läker inte alla sår. skoj att du ändå har en avkomma efter din. ja, jag tar vara på varje dag me honom kan inte tänka mig att gå ut till stallet den dagen han inte står där :/



Postat av: Malin
Datum: 2011-05-27 Klockan: 11:32:20 | Kika in här: http://kyro.blogg.se/

sv: sant, de spelar ingen roll men hade varit kul och veta vilka alla är :)







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.