15. varför får hästar och ridning dig att må bra?

Datum: 2011-10-04 /18:26:00 / Allmänt /  


Hästar och ridning får mig att mår bra eftersom de är så underbara djur! Det finns inget ståtligare och vackrare djur.
De är dessutom ärliga och finns alltid där. Känslan att rida är som att dansa fram - fast ännu bättre!

Att övervinna svårigheter, att lära sig nya saker och dela upplevelser, som ett team.
Melroose är min bästa vän, sticka nosen i hennes mjuka päls, få pussar av hennes goa mule..


Det är helt enkelt: Det bästa som finns!
Något jag aldrig klarar mig utan.






Postat av: Anna - unghästutbildning
Datum: 2011-10-04 Klockan: 20:46:04 | Kika in här: http://colts.blogg.se/

sv; Haha ja men typ. Förstår den stackars ponnyn :P



Oj det är ett par stycken, på vänstersidan av min blogg kan du se alla bloggar jag följer i en lista, klicka på visa alla så ser du dom ;)



Postat av: Fredrika Källström
Datum: 2011-10-04 Klockan: 20:49:38 | Kika in här: http://tavlingsduon.blogg.se/

SV; Tack!!



Åhå, jag förstår, jättefint är det iallafall! uttalas det Melrose (med samma uttal som ros på engelska) eller Melrous? Lite luddigt, men du kanske fattar? :)







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.