Lite hoppning idag!

Datum: 2011-10-20 /19:34:56 / Melroose & Tindra /  
Jag och Melroose hoppade lite idag. Tanken var en uteritt, men M var så solskenshumör (okej, en liten överdrift. Men för att vara höst med pälssättning o hela faderullan, så var hon på solskenshumör ^^) och när vi red förbi ridbanan kände jag att hon ville rida där! Testade det raka bettet för att se om det var bättre just nu, hon var fortfarande något tjafsg i munnen på vänster sidan. Så bytte sedan till hackamoret.



Har ett par filmer som ni får se från hoppningen. Be nice! För har knappt hoppat något de senaste åren, har dåligt självförtroende och Melroose är fortfarande grön.

Jag är iaf super-nöjd! I grund och botten är jag en dressyrryttare, men hoppning är så kul! Ju mer vi kommer hoppa tillsammans desto mer självkänsla kommer jag få! Jag ser fram emot att få hoppa mer och högre hinder, för mig är det ett stort framsteg!






Nu får ni berömma mig tycker jag ;D



Postat av: Piff
Datum: 2011-10-21 Klockan: 03:25:13 |

Duktig tjej tycker Anna <3



Postat av: Ellen S
Datum: 2011-10-21 Klockan: 16:59:39 | Kika in här: http://lnsjogren.blogg.se/

haha du är inte den enda som blivit ovan att hoppa på siståne :)



fin blogg och tjusig häst iallafall! :D







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.