Om jag kunde köpa en till häst.. 1. Dressyrhäst

Datum: 2011-10-22 /09:55:00 / Allmänt /  


Typ: Stora hästar  -  Inriktning: Dressyr  -  Kön: Sto  -  Födelseår: 2005  
Namn: Rouge KS  
Vackert sto f-05 e Richfield- Gaugain de Lully- Urbino, 170 cm. Rouge har tre mkt bra elastiska gångarter. Hon är tävlad tom LA:3 med vinster och plac i alla starter utom en. Hon gör skolor och galoppombyten. Som treåring visades hon med 48p och som fyraåring fick hon ett klass 1 föl. Hon har meriterade syskon med svårklasshästar. Mor och mormor elitsto. Rouge är BT-ansluten och får tävla som 6-åring nästa år då hon haft föl. Rouge hoppar även mkt bra och gärna och fick god kritik som treåring även i hoppningen. Exportrtg ua-08. Frisk och sund!
 
MSV
 
Pris   155 000 kr

http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=543537&inriktning=4&typ=



Postat av: Ellen S
Datum: 2011-10-22 Klockan: 16:19:52 | Kika in här: http://lnsjogren.blogg.se/

sv: ungefär samma sak för mig :) har ridit många unghästar, och utöver det har det mest varit hästar som inte är så vana vid att hoppa, så kommer aldrig riktigt igång med det :P men nu ska banne mig hästarna jag rider in få lära sig hoppa, vi får börja från grunderna tillsammans och jobba upp tekniken igen :D



Postat av: Josefine m. ridtravaren bellie
Datum: 2011-10-22 Klockan: 21:09:24 | Kika in här: http://minfux.blogg.se/

SV: Ja, kan vara.. MEN, om man bara tar tag i saken och verkligen TVINGAR sig själv att tänka positivt så är det inte så jättesvårt egentligen. Även om det tar tid.



Jag brukar säga att om jag fixar det gör ALLA det. Jag har grinat på hoppträningar av rädsla, ett tag var jag så rädd att jag inte ens vågade trava över bommar som låg på marken. Jag har bromsat in framför hinder på 40cm för att jag som ryttare inte vågar hoppa över. Och det sistnämnda skedde detta år.



Det går om man tar tag i saken!! :-D Positivt tänkande!



Postat av: Daniela
Datum: 2011-10-23 Klockan: 09:02:54 | Kika in här: http://powerpony.blogg.se/

Den var riktigt fin :D







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.