Söndag-onsdag

Datum: 2011-10-06 /12:38:00 / Melroose & Tindra /  

Söndag:

Red jag lektion för Åsa. Melroose hade en väldigt "tjejig" dag. Hon var alltså extra känslig för skänkel, spö och hade mycket åsikter. Med Åsas hjälp så kom vi framåt och hon har nog aldrig gått så fint! Jag har nog heller aldrig varit så mör i kroppen efteråt..! Var ju ute med kompisar på lördagen och lektionen var klockan 10.00 i dimman. Hade fullt med krafter under lektionen, men när jag kom hem så gick det typ 15 min så däckade jag och Tindra på soffan. Vi vaknade sedan vid ca 16.00 :P Det var en bra dag!

Måndag:

Melroose vilade. Var ute på en underba höstpromenad med Tindra. Senare gick jag, Robban och Tindra  ljus i alingsås, drack varm choklad med grädde och hyrde film. Bara mys helt enkelt. Hade mycket ångest hela dagen pga av ett möte tisdag morgon. Hade fruktansvärt ont i nacken.







(Försökte få Tindra att posa och vara still..!)

Tisdag:

Var på mötet på morgonen. Sedan åkte jag till stallet och Melroose fick tömköras/longeras. OJ-OJ, vad hon var pigg! Började på crossbanan, men fick gå vidare till ridbanan eftersom hon verkligen behövde springa av sig. Vilka luftsprång hon gjorde, haha! Tillslut lugnade hon sig, gick harmoniskt och frustade. Det blåste nästan storm, så det gjorde väl att hon blev lite extra galen. Kände mig fortfarande konstig i kroppen, la mig tidigt. Hade även idag fruktansvärt ont i nacken..

(Suddiga bilder, men hon var vääääldigt het som sagt och det blåste storm)

















Onsdag:

Hade migrän. Låg i sängen hela dagen och var bitter. Längesedan jag hade ett sådant anfall, kunde inte göra något.. Tindra höll mig sällskap mestadels. Även idag var min nacke överjävlig..



Postat av: Fredrika Källström
Datum: 2011-10-06 Klockan: 22:21:45 | Kika in här: http://tavlingsduon.blogg.se/

Gud så söta bilder, du har så fina djur Julia! :D Så som ni verkar ha det vill ag också ha det när jag blir äldre!



SV; Tack så jättemycket. Vi kommer alltid att vara bara vi, oavsett läsarantal, det är ett löfte!!



Kram









Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.