Torsdag - söndag

Datum: 2011-10-09 /16:55:13 / Melroose & Tindra /  

Torsdag

Red jag Melroose på ridbanan och hon var VÄLDIGT grinig.. Så passet var mest frustrerande. Märks att det är pälssättnings-tider, att hon är en trotsig tonåring och sto.

fredag

Red ut kravlöst för att bara kolla läget efter det dåliga ridpasset dagen innan. Hon var super-fin och positiv!! Vi galopperade och Robban med Tindra sprang med. Hade hackamoret idag då jag märkt av en del tjafs i munnen. Gick mycket bra.



Lördag

Melroose vilade, var på ett mycket bra humör. På kvällen var det party som gällde för mig, vi var på stures och bowlade (vårat nya favoritställe!). Det var en fantastisk kväll som avslutades med baguetter!

Söndag

Idag red jag ut en sväng och hon testade mig en del, men när hon märkte att det inte var någon idé så slutade hon. Vi galopperade i en riktig busgalopp, Tindra hängde självklart på. Jisses vad hon gjorde krumbukter ett tag, haha! Hon var överallt som ett urväder, oops så var vi i diket. Sen upp igen :P  Känns bra att ha en häst med så stor livsglädje!












Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.