4. Det här är jag bra på

Datum: 2011-09-25 /17:47:04 / Melroose & Tindra /  

Jag är bra på att hålla ridlektioner, lära ut och berömma andra.

Jag är bra på att göra saker helhjärtat, tex i ridningen - skulle aldrig lämna något utan att det är uppklarat eller bra gjort. Jag ger allt, är envis och har mycket tålamod.

Jag är bra på att rycka/klippa manar :)

Jag är bra på att handskas och rida olika sorters hästar.

Jag är riktigt bra på att ge kärlek och omtanke till mina djur!



Vad är du bra på? :)



Postat av: Åsa - Hästeriet
Datum: 2011-09-26 Klockan: 12:49:51 | Kika in här: http://hasteriet.blogg.se/

Bra att du skriver inlägget utan att ursäkta dig eller "inte för att skryta...". Det är så typiskt tjejer att göra det. Bra att du vet vad du är bra på och är stolt över det! Hejja!







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.