7. En sak som aldrig får hända!

Datum: 2011-09-28 /21:03:13 / Melroose & Tindra /  

Att Melroose dör. Okej, det kommer hända. Men jag vill inte att hon ska lämna oss för tidigt eller får lida.

Vill ge henne ett lyckligt långt liv.

Att jag skadar mig så jag aldrig kan rida eller hålla på med hästar, får heller aldrig hända...! Jag lever, andas och är hästar.




Postat av: Åsa - Hästeriet
Datum: 2011-09-28 Klockan: 21:56:48 | Kika in här: http://hasteriet.blogg.se/

Superfin bild!



Postat av: MMEELI.SE / rödhårigt bohofreak
Datum: 2011-09-29 Klockan: 09:55:57 | Kika in här: http://mmeeli.se

Hej! Om jag vinner en tävling så kommer jag lotta ut en valfri vara på bubbleroom, vill du hjälpa mig samt få förtur i utlottningen? Klicka på bilderna i detta inlägget och kommentera när det är gjort! http://mmeeli.se/2011/september/klicka-pa-bilderna.html



Hoppas du vill hjälpa mig! :D







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.