9. Någon du skulle vilja byta liv med och varför?

Datum: 2011-09-29 /12:13:00 / Allmänt /  

Det finns ingen jag skulle vilja byta liv med, men att testa på för någon dag/dagar skulle vara roligt. Kan inte välja bara en..

Sanna Nilsson http://sannanilssondressyr.blogg.se/index.html

Eftersom hennes anläggning är som min stora dröm! Hon är ödmjuk, framgångsrik och har hästar som är super-fina.





Melroose

Skulle verkligen vilja testa vara min häst, se hur hon tänker och vad hon gör. Det är jag nyfiken på!





Vara en person i regeringen som har stor inverkan på samhället.

Då skulle jag se till att det blev mer jämnlikt i samhället, jobba hårt mot mobbning, se till att alla behandlas med lika mycket värde, hjälpa dem som har svårt osv. + massa mer!

En veterinär

Ja, det säger sig självt. Jag vill testa på det som varit mitt drömyrke sen barnsben. Passar det mig? Även att få vårda och hjälpa andra djur. Även hjälpa människorna som älskar sina djur.






Postat av: Fredrika Källström
Datum: 2011-09-29 Klockan: 21:49:12 | Kika in här: http://tavlingsduon.blogg.se/

Sannas liv verkar inte fel!



SV; Jag hoppas det jag cokså, min stjärna, mitt hjärta.. <3







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.