Hiss eller diss?

Datum: 2012-04-14 /10:24:00 / Allmänt /  






Vad tycker ni om dessa schabrak från Hööks?
Själv kan jag inte riktigt bestämma mig, gillar dem men ändå inte så mycket. Det marinblå skulle nog ändå vara snyggt på Melroose!



Postat av: Jenny
Datum: 2012-04-14 Klockan: 11:13:58 | Kika in här: http://islandstokan.bloggplatsen.se

Jag ställer mig väldigt neutralt till det faktiskt, jag tycker varken det är fult eller snyggt egentligen men säkerligen skulle det marinblå funka på Melroose :)



Postat av: Louise
Datum: 2012-04-14 Klockan: 13:03:18 | Kika in här: http://louiseoden.blogg.se/

Hade lätt kunnat tänka mig ett sådant där schabrak :) Men det är inget woooow, men ändå fina :)



Postat av: Hanna
Datum: 2012-04-16 Klockan: 15:21:58 | Kika in här: http://thirtyeight.blogg.se/

Tror jag dissar det, faktiskt. Inte i min smak, men man kanske ska se dem "live"?

sv: superfin blogg, tack för tipset, kul att höra vem du var! :D







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.