Jag är trött..!

Datum: 2012-04-22 /18:39:50 / Melroose & Tindra /  

Igår efter küren åkte jag till stallet och bara myste med min prinsessa. Robban och jag hjälptes åt att städa lite extra i stallet, speciellt i sadelkammaren. Känns bra :) Det bästa med att städa är att se skillnaden efteråt!

Sedan for vi iväg på whiskyprovning. Skulle till en vän som bor uppe på en höjd, så vi gick ca 3 km i uppförsbacke i mörker.. Sen var det jag och åtta män som prövade whisky, haha! (Jag dricker inte whisky). Sen var det ca 3 km nerförsbacke i kolsvart mörker.

Idag har jag stalltjänst. Så vi gick upp tidigt imorse, morgonfodrade och släppte ut hästarna. Sen longerade jag Melroose. Hon var så himla mysig idag! Mild i sitt sätt, glad, väluppfostrad och bara helt underbar!

Ikväll ska jag provjobba på wm och jag är som sagt tröööött.








Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.