Kiropraktor 2/4

Datum: 2012-04-02 /14:27:51 / Melroose & Tindra /  

Kom precis hem efter att ha varit i stallet. Idag kom kiropraktorn på besök och det var välbehövligt!

Melroose har gått omkull tidigare och det var som jag trodde; hon hade många låsningar. I korset/bäckenet, knäna, lite i nacken och mest i höger bak. Margita tryckte, knäckte, behandlade med laser och slog med gummihammare.

Nu ska Melroose få vila ett par dagar, sedan blir det skritt var 4:e dag. Sen utökar vi det och börjar försiktigt. Det känns väldigt bra detta och hoppas att M ska bli bättre. Lill-hjärtat mitt <3 

Fick önskemål om att visa en bild på mig och eftersom jag inte har någon ny på M. Så här har ni!






Postat av: Linda
Datum: 2012-04-03 Klockan: 14:18:25 | Kika in här: http://mittangsull.blogg.se/

Ja du ser det var lite tok men skönt att det inte var så allvarligt ändå:)!! Nu ska du se att det blir bättre och ni kommer framåt.



Vad söt du var!







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.