9 augusti 2012

Datum: 2012-08-09 /21:37:36 / Melroose & Tindra /  
Idag får ni dagens dressyrpass i bilder. Säger bara en sak: FANTASTISKT.
 
 
 
 
 
 
 
 
fortsättning följer imorn!



Postat av: Emelie
Datum: 2012-08-10 Klockan: 09:53:27 | Kika in här: http://lindblad.blogg.se

Fin blogg! :) Vill du vara med i veckans blogg hos mig? :)



Postat av: Linda
Datum: 2012-08-23 Klockan: 19:18:54 | Kika in här: http://www.mittangsull.blogg.se

ÅÅååh vad kul! Hon ser ut att ha blivit mycket rundare och finare nu :) Åh vad fina bilder det var på er! tjoho!!

Sv: Hmm weird att det strulat med att kommentera för dig, din blogg är inte heller riktigt som den ska tror jag, för den vita bakrunden av texten är borta, det är liksom den blåa bakrunden av allt så man ser inte texten, inte på första inlägget men på resten, kanske ska vara så?



Postat av: Linda
Datum: 2012-08-23 Klockan: 19:18:54 | Kika in här: http://www.mittangsull.blogg.se

ÅÅååh vad kul! Hon ser ut att ha blivit mycket rundare och finare nu :) Åh vad fina bilder det var på er! tjoho!!

Sv: Hmm weird att det strulat med att kommentera för dig, din blogg är inte heller riktigt som den ska tror jag, för den vita bakrunden av texten är borta, det är liksom den blåa bakrunden av allt så man ser inte texten, inte på första inlägget men på resten, kanske ska vara så?







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.