Asmar all weather coat

Datum: 2012-08-08 /09:30:00 / Allmänt /  
Upptäckte just en sak som väckte ett enormt VILL-HA-begär.
Denna kappan ifrån Asmar Equestrian:
 
 
Den är helt fantastisk enligt min åsikt! Perfektion. Synd bara att den är så dyr.... Finns här att köpa om du är sugen:  http://www.horsemeup.se/index.php/varumarken/asmar-equestrian.html
 
 
 
 
 
 
Vad tycker ni? :)
 
 
    
 
 



Postat av: Ellen
Datum: 2012-08-08 Klockan: 10:50:25 | Kika in här: http://imsobumbled.blogspot.com

Men guud, lägg inte upp så snygga grejer, får habegär! Hoppas Hööks kommer med en kopia, det är de ju helt fenomenala på nuförtiden haha.



Postat av: Hanna
Datum: 2012-08-12 Klockan: 23:34:31 | Kika in här: http://dressyrfux.blogg.se

Åh, den var ju hur snygg som helst. Är det lugnt ifall jag tipsar om den på vår blogg med? Länkar ju såklart till dig också. :DD







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.