Januari - April 2012

Datum: 2012-12-30 /22:06:25 / Melroose & Tindra /  

JANUARI

- Melroose var super-pigg och positiv när jag red!
- Jag började läsa kurser på distans.
- Jag och Robban åkte till Thailand i två veckor! Vi hade det helt fantastiskt!
-Melroose vilade under de två veckor jag var borta.

FEBRUARI

- Plus en till veckas vila för Melroose.
- Kom hem ifrån Thailand, hade saknat mina tjejer enormt mycket!
- Det var 20 minusgrader ute så Tindra höll sig helst inne.
- Red mest uteritter och Melroose fortsatte att vara positiv och galet pigg. Hon visade mig både piaff och passage, haha!
- Jag var på Göteborg horse show.
- I slutet på februari var snön borta, solen sken och det var vårigt ute. Så jag och Tindra tog oss en långpromenad utan täcke på Timpen.

MARS

- Snön kom tillbaka.
- Melroose började bli tjafsig i munnen, bokade en tid till tandläkaren.
- Sen försvann snön igen och det blev 14 grader!
- Köpte en puppiasele till Tindra, hon var så stolt!
- Jag var i en personlig svacka.

APRIL

- Tog ut equiterapeut till Melroose, misstänkte att hon hade en låsning. Det hade hon, behandlades och blev bra!
- Det kom massa snö (igen?!)
- Melroose hade en liten trotsperiod.
- Hade ett dressyrpass med Melroose som var FANTASTISKT!
- Tindra fyllde 1 år!
- Snön försvann och det blev soligt.

(tyvärr kommer alla bilder längst ner, bloggar från appen)




Postat av: Sara
Datum: 2012-12-30 Klockan: 22:21:10 | Kika in här: http://carlssonpataket.se

sv: tack så mycket :D



Postat av: Peppbloggen
Datum: 2012-12-30 Klockan: 23:55:49 | Kika in här: http://peppningsbloggen.blogg.se

Åh, vilken fin header du har! :D

Hoppas att du har haft en jättebra och mysig helg!



Postat av: Peppbloggen
Datum: 2012-12-30 Klockan: 23:55:51 | Kika in här: http://peppningsbloggen.blogg.se

Åh, vilken fin header du har! :D

Hoppas att du har haft en jättebra och mysig helg!

Svar: Tack!!
Julia







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.