Snart är det 2013.

Datum: 2012-12-30 /14:54:47 / Melroose & Tindra /  

Jisses vad tiden går fort. 2012 är snart slut och vi börjar på ett nytt år. Jag funderade på om jag skulle skriva en sammanfattning om året som gått. Men vet inte om den skulle bli så intressant... Jag har inte varit på någon häftig tävling, eller gjort något extremt. Men vi har gjort andra framsteg och roliga saker som är viktiga för mig.

Skulle ni finna det intressant att läsa en sammanfattning av året? I så fall kan jag knåpa ihop något. :)

Jag är förresten väldigt glad över alla kommentarer här och att ni gillar designen! Ni engagerade er verkligen i åsiktsinlägget om hästar som bockar, kul!

Imorn har Melroose vilat i en vecka, så kommer sätta igång henne igen på tisdag. Längtar! Hoppas bara vi får lite uppehåll i vädret, det bara regnar, regnar och regnar. Inget som varken jag eller Melroose gillar.

Hoppas ni haft en fantastisk jul!




Postat av: Sandra
Datum: 2012-12-30 Klockan: 17:21:30 | Kika in här: http://aylen.blogg.se

En sammanfattning skulle vara kul för mig som inte läst bloggen i mer än några dagar :D



Postat av: Annu
Datum: 2012-12-30 Klockan: 19:53:31 | Kika in här: http://maestro.blogg.se/

Vilken mysig blogg och häst du verkar ha. Kul du kommenterade min blogg så jag hittade till din! :) Här lär jag fortsätta kika in!

Svar: Tack!! Blir verkligen glad!
Julia



Postat av: Noomie Sundell
Datum: 2012-12-30 Klockan: 20:14:46 | Kika in här: http://lexx.blogg.se

MAHA! Hittade din blogg nu. Den verkar vara riktigt intressant och rolig att läsa. Ska dock iväg nu, så sätter mig imorgon och läser igenom lite^^, Härlig bild du har i headern förresten((:

Svar: Tack!! Vad glad jag blir!!
Julia



Postat av: Noomie Sundell
Datum: 2012-12-30 Klockan: 20:22:06 | Kika in här: http://lexx.blogg.se

Tack för kommentaren på mina bilder också! Hittade den nu, haha(:



Postat av: Olivia Gustavsson
Datum: 2012-12-30 Klockan: 21:33:16 | Kika in här: http://oliiviiagustavsson.blogg.se

sv. tack! din header och design är helt underbar tycker jag!

Svar: Tack!!
Julia







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.