Tredje advent

Datum: 2012-12-16 /20:30:42 / Melroose & Tindra /  

Igår red jag ett dressyrpass i paddocken på M, hon var pigg och oerhört stark. Har träningsvärk i magen idag sån galopp hade hon, haha! Den var stor, rund och det gick fort!

Idag red jag ut en sväng, fick sällskap av Robban och Tindra :) Melroose var på ett bra humör!

Även jag är på bra humör. Imorn är det skola igen en vecka, sedan har vi lov i två veckor! Skönt att inte behöva tänka på något med skola, utan bara vara i stallet o mysa.

Uppdateringen blir lite si och så nu. Bara för att det med kommentarerna inte är fixat än.. Men det ska fixas snart!




Postat av: emelieochminahästarsblogg
Datum: 2012-12-26 Klockan: 09:35:32 | Kika in här: http://emeliegranqvis.blogg.se

Hej! du har värkligen en suuuuuper fin blogg!!
just nu har jag frågestund på min blogg
hade vart roligt med några frågor från dig:)
www.emeliegranqvis.blogg.se







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.