Update

Datum: 2012-02-07 /23:27:27 / Melroose & Tindra /  

Jag har inte mer plugg än vad jag är van vid, ändå känner jag mig så fruktansvärt pressad över detta. Jag har ångest över plugget. Det är inte kul. Vill bara sitta och ta mig igenom allt bit för bit, i stället känns det som en oändlig våg som bara sköljer över mig.
Det är väl som läkaren säger att jag är i tidigt skede efter sjukskrivningen, men JAG VILL JAG VILL!! Jag vill bli klar, komma ut i det "riktiga" livet.

Mina snälla föräldrar tog hand om Melroose idag, eftersom jag har häcken full (typ). Min mor longerade henne och hon skötte sig prima som igår! Blir så stolt, min bäbis. Har förövrigt glömt berätta att M har förstört tre stolpar i sin hage, Donna (hennes hagkompis) har stått i rasthagen ett par dagar pga ett sår. Då protesterar M av uttråkning, jag är inte förvånad..! Med stenhård mark får vi se vilken hage hon kan gå i så länge.

Allt är bra med Tindra! Just nu ligger hon och sover som är hennes favoritsyssla efter gosa. Vintern är inte poppis hos fröken (förståeligt, förjävla kallt) så hon spenderar sin mesta tid under täcke/filt. Min älsklingstimp








Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.