...?

Datum: 2012-01-07 /12:18:39 / Allmänt /  


Fotografen Franz Fleissner har tagit fram en kalender med riktigt heta dressyr-killar för att lyfta Vena Dressyrcenter.
Swedish Nobility heter Franz Fleissners väggkalender för 2012 där Vena Dressyrcenter marknadsförs med hjälp av hästar och hel eller halvnakna ryttare!


Ursäkta om jag låter väl hård nu; men usch vad smaklöst! Jag säger NEJ TACK till nakna killar med hästar. Tycker detta är perverst och inte stiligt eller snyggt.

Citerar havrepappa på Hippson:
"Det är ta mig fan nästan mer onormalt och perverst att en naken man står och smeker en häst medan det brinner i stallet (eller i rumpan på honom) än att det ligger en naken kvinna på en motorhuv. Jag är inte dummare än att jag fattar sensmoralen. Nakna män på väggen = mums. Nakna kvinnor på väggen = fult och verkligen inte okej."




Postat av: Fredrika Källström
Datum: 2012-01-07 Klockan: 17:47:17 | Kika in här: http://tavlingsduon.blogg.se/

Jag tycker tvärtom faktiskt - fan vad coolt! Hahah skulle lätt kunna ha den på väggen i mitt rum (lite halvt på skoj då alltså) eller varför inte i sadelkammaren i stallet? Hahah helt underbar ide!



SV; Ja, det är häftigt. Du är en trogen läsare helt enkelt! :D



Kram



Postat av: mimmi
Datum: 2012-01-08 Klockan: 01:53:03 | Kika in här: http://metrobloggen.se/intressesmurfen/

Men oj! hm lite skumt dom kunde fotats i stallmiljö med cawboy hatt och boots och så men utan hästarna om dom ska vara nakna tycker jag







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.