Hur gammal är du som läser min blogg?

Datum: 2012-01-26 /12:01:00 / Allmänt /  

Är nyfiken på i vilken ålder ni är i mina fina läsare. Skulle bli glad om ni ville svara, tar er bara ett par sekunder!

Hur gammal är du?









Postat av: Fredrika Källström
Datum: 2011-10-11 Klockan: 23:03:10 | Kika in här: http://tavlingsduon.blogg.se/

Jag är hittills ensam i min åldersgrupp ;D



SV; Tack för fina kommentarer! vad roligt att du tycker jag passar bra på Qarlos. Han ser ju nästan ut som en ponny på denna film tycker jag, hihi! :D







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.