Vilka är ni? :)

Datum: 2012-01-02 /21:16:04 / Allmänt /  


Det är såhär dåva, att jag är nyfiken på vilka ni är som läser min blogg? Eftersom ni är inte några direkta hejare på att kommentra så är jag nyfiken. (Kommentarer är inget tvång, såklart) Är glad iaf att jag har en del som tittar in varje dag. Så för att få lite respons och pepp, så kan ni väl kommentera här nedan för - Vad heter du, ålder, var bor du? Hur hittade du till min blogg? Vad gillar du med den? Känner du mig, hur? Har du själv en blogg? Osv :)

Om ni inte svarar så slutar jag blogga. Okej, det var ett dåligt skämt. Nej, mig slipper ni inte! :p Men skulle vara tacksam för er respons, annars är det klart att lusten till att blogga dalar lite neråt.

Så kom igen nu mina gullhönor, detta kan ni väl göra för mig? :)




Postat av: Jenny
Datum: 2012-01-02 Klockan: 22:50:44 | Kika in här: http://islandstokan.bloggplatsen.se

Visst är folk dåliga på att ge sig till känna? Jag tror det är ungefär 5% av de som läser min blogg som kommenterar öht.



SV: Aha, så han det ju vara! ;D



Postat av: Anneli Johansson - Bloggtävling i samarbete med Perfect Sit of Sweden
Datum: 2012-01-03 Klockan: 09:06:50 | Kika in här: http://stallekekullen.blogg.se/

Tycker med folk är dålliga på å lämna kommentarer, lite tråkigt.







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.