23 juli 2012

Datum: 2012-07-23 /21:26:27 / Melroose & Tindra /  

Idag har svullnaden gått ner nästan helt och Melroose fick sin sista antibiotika. Hon är fortfarande svullen runt hasen. Idag var hon inte lika gosig som hon varit de senaste dagarna. Hon har velat mys-gosa hela tiden, vara nära och bara så himla kärleksfull. Men idag var hon något annorlunda, fortfarande otroligt sällskapssjuk. Det är precis som att hon vet att jag bara pysslar med henne en stund, helst av allt vill hon ju att jag ska bo med henne! Längtar såååå tills det är dags för ridning på världens bästa Melroose!! Är även häst-vakt och passar en mycket fin dam. Ska försöka få en bild på henne imorn, så får ni se vad fin hon är. Känner mig så hemma i att göra ordning åt två hästar! Var i stallet förut lääänge och pysslade i min ensamhet. Älskar det! Tur att jag fick laddat batterierna för när jag kom hem fick jag ett jobbigt besked. Blir så less, kan jag få medvind i livet någon gång?! Skulle förresten ta en bild på Melroose. Men bara jag tog ett steg ifrån så lyfte hon frambenet och började skrapa. "UPPMÄRKSAMHEEEEET MATTE, UPPMÄRKSAMHET"

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-2/1956578/images/2012/pic_500da50e9606ee3025000021.jpg" class="image">




Postat av: Stina
Datum: 2012-07-23 Klockan: 23:40:04 | Kika in här: http://sodressage.se

Sv. Tack snälla Julia för din kommentar:)



Postat av: Marie
Datum: 2012-07-24 Klockan: 20:51:02 |

Sålänge Melroose finns så kan inte tillvaron bli svart! Hon är din gåva för läkning efter alla svårigheter.







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.