En sån där dag.

Datum: 2012-07-16 /22:27:39 / Melroose & Tindra /  

Har haft en "sån där dag". Där jobbiga minnen kommit tillbaka och gett ångest. Därav ingen lust att blogga. Har gått långpromenader med Tindra och Robban, städat i lägenheten och varit en sväng inne på fyrfotat idag. Nu har vi hyrt film, så resten av kvällen blir det mys! Hoppas allt är bra med er! Kramkram




Postat av: Anneli Johansson
Datum: 2012-07-17 Klockan: 08:19:10 | Kika in här: http://stallekekullen.blogg.se

Får hoppas att denna dagen blir bättre!:)



Postat av: Jeanette
Datum: 2012-07-17 Klockan: 23:49:38 | Kika in här: http://jeeanette.blogg.se

Men vilken sötnos! :D







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.