Regniga fredag

Datum: 2012-07-06 /21:58:53 / Melroose & Tindra /  
Ville bara kika in och säga att allt är bra. Förutom att jag är så jäkla allergisk OCH förkyld. Men Tindra och M mår bara fint! Vi önskar bättre väder bara... Melroose var med på hoppträning i onsdags och det gick SUPER-bra. Hon hoppade studs för första gången och det gick mycket bra. 
 
Det blir/är lite sporadisk uppdatering här just nu, hinner typ aldrig sitta framför datorn. Blogg.se appen måste fixas nu! Min vän Anna har kommit hit idag och vi förbereder för min pappas 50-årsfest för fullt. Imorn kommer det massa trevligt folk hit!
 
Kram på er! Hoppas allt är bra.
 
 
Melroose som åring <3



Postat av: Linda
Datum: 2012-07-09 Klockan: 01:42:09 | Kika in här: http://www.mittangsull.blogg.se

Man saknar ju dig här på bloggen!
Vad kul att hoppningen gick så bra, är sp glad för eran skull att det går framåt nu, det är ni värd. Skönt att lilla Tindra mår bra också, hon är ju förbannat söt.







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.