Har jag berättat...

Datum: 2012-03-02 /12:41:55 / Allmänt /  

Att jag vill - jobba med djur
Att jag har - två storebröder
Att jag lyssnar mycket på - Bo kaspers orkester
Att jag funderar på - att åka till Rwanda
Att jag pratar - gärna
Att jag inte gillar - mobbning
Att min första tävling jag fick pris på - var ett 500 m lopp, kom 2:a
Att jag avskyr när folk snackar - skit
Att kärlek är - underbart!
Att jag gillar - ost
Att jag alltid kommer att - hålla på med djur
Att sist jag skrev ett handskrivet brev - var ett kärleksbrev till Robba
Att min mobiltelefon är - en iPhone 4
Att när jag vaknar på morgonen - är jag tröööött
Att innan jag går och lägger mig - pussar jag Tindra och Robban
Att idag har jag - ätit frukost
Att jag just nu tänker på - vad jag ska ha på mig ikväll
Att ikväll ska jag - festa med stalltjejerna
Att imorgon kommer jag - dressyra med Melroose
Att jag hoppas -att M blir en bra häst
Att jag verkligen vill - skaffa en gård




Postat av: Anonym
Datum: 2012-03-02 Klockan: 20:27:48 |

Bo kaspers orkester <3<3<3<3



Postat av: ISa
Datum: 2012-03-02 Klockan: 20:28:43 | Kika in här: http://isabellellinor.blogg.se/

Bo kaspers orkester <3<3<3<3



Postat av: Sabina Borenius- ronda.blogg.se- Häst & Träningsblogg
Datum: 2012-03-02 Klockan: 22:30:56 | Kika in här: http://ronda.blogg.se/

Sv: Det tycker jag att du ska göra, dom är riktigt bra och prisvärda :)



Postat av: Olivia Gustavsson
Datum: 2012-03-03 Klockan: 17:36:31 | Kika in här: http://oliiviiagustavsson.blogg.se/

Ost är INTE gott.. bara toasost!







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.