En regnig måndag.

Datum: 2012-05-14 /20:50:16 / Melroose & Tindra /  

Denna dagen har varit ganska ointressant, men ändå skön. Det har regnat, regnat, regnat och regnar fortfarande. Har varit ute med Timpen, sen var det skolan och prov som gällde.

Efter det så var det en sväng till stallet som gällde, kollade igenom Melroose och Lukas (åt en i stallet). De var så bra med dem :) De var nöjda efter att ha betat lite igår. Ni skulle sett vilka lyckliga pållar det var igår, Melroose höll täten som alltid och sen stod de och åt gräs.

Jag är så lyckligt lottad som har en så underbar hund och häst!




Postat av: Catharina - LMC eventing
Datum: 2012-05-14 Klockan: 22:20:29 | Kika in här: http://lmceventing.blogg.se/

Härligt! Gillar bilden :)

SV: Haha, ja det kan hon verkligen :D



Postat av: Hanna
Datum: 2012-05-15 Klockan: 10:44:03 | Kika in här: http://dressyrfux.blogg.se/

Vad mysigt, och bilden är riktigt fin!







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.