Fredagens outfit!

Datum: 2012-05-07 /20:09:00 / Melroose & Tindra /  


Jag:

Ridbyxor - mountain horse
Pikétröja - CRW hööks
Säkerhetsväst - riders company
handskar - CRW hööks
ridstrumpor - mountain horse
Ridstövlar - pioneer
ridhjälm - john whitaker, charles owen

Melroose:

Hackamore/träns - ihopplock globus, hööks
nackludd - medilamb
benlindor - börjes
schabrak - schockemöhle
dressyrsadel - knight eva marion x-change
sadelgjord - tekna
sadelgjordstunnel - medilamb
boots - catago



Postat av: Jenny
Datum: 2012-05-07 Klockan: 20:25:40 | Kika in här: http://islandstokan.bloggplatsen.se

Stiligt ekipage! :)



SV: Vi får hoppas att det blir ett föl i morgon då ;)



Postat av: Freddi
Datum: 2012-05-07 Klockan: 20:43:50 | Kika in här: http://tavlingsduon.blogg.se/

Snygga ni!



SV; Tack så jättemycket!! :D Ja där prickade du mitt problem, har sjukt svårt med mina spända axlar, och min dåliga hållning även i vardagslivet :( märks tydligt när jag rider, jobbar på det, men har en hel del kvar.. Tack så mycket, kul att du faktiskt såg det :D



Kram



Postat av: Annika
Datum: 2012-05-07 Klockan: 20:47:19 | Kika in här: http://blogofphoto.blogg.se/

Fin blogg :)



Postat av: Camilla- Äntligen tillbaka i bloggvärlden
Datum: 2012-05-07 Klockan: 21:43:10 | Kika in här: http://camillahastskotare.blogg.se/

Sv: Väntar på att få bilderna sen får ni se de :D







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.