Sommaren är här!

Datum: 2012-05-23 /13:09:02 / Melroose & Tindra /  

På riktigt, vi har 25 grader i skuggan. Så mina bleka ben får äntligen möta lite solljus. Hoppas detta håller i sig nu! Jag deppar inte ihop om det kommer lite regn, men vill inte att det ska bli kyligt igen.. Ljumma sommarkvällar är typ det bästa som finns!

Min uppdatering kommer bli sporadisk ett tag framöver. Mina dagar består av: Njuta av det underbara vädret, vara i skolan, plugga, jobba, stallet, Tindra och umgås med min man.

Har även börjat springa igen! Vi har en helt fantastiskt bokskog här, så jag och Timpen tog oss en runda igår. Är glatt överraskad över min form, är i mycket bättre form än vad jag trodde! Fick ingen mjölksyra och hade ett gött flås, utan att dö. Kör inte stenhårt direkt, utan bygger upp mig. Mitt mål efter denna sommaren är att kunna jogga/löpa 30-40 min i streck! Använder förresten en app som heter runkeeper, rekommenderas varmt!

Ni var förresten några stycken som ville höra om Melroose hov-historia. Kul! Ska försöka få ihop det ikväll.

Ha det underbart nu och hoppas vädret är lika gott hos er!




Postat av: Sanna
Datum: 2012-05-23 Klockan: 14:30:51 | Kika in här: http://ridtravartjejen.blogg.se/

Här är de med runt 25 grader :))



Postat av: Sabina Borenius- ronda.blogg.se- Häst & Träningsblogg
Datum: 2012-05-23 Klockan: 20:18:40 | Kika in här: http://ronda.blogg.se/

Sv: Tack så JÄTTEMYCKET :D



Postat av: Åsa - Hästeriet
Datum: 2012-05-23 Klockan: 20:46:41 | Kika in här: http://hasteriet.blogg.se/

Huvva, springa är jobbigt :p



Sv: Tack Julia! :))



Postat av: Camilla- Äntligen tillbaka i bloggvärlden
Datum: 2012-05-23 Klockan: 21:34:59 | Kika in här: http://camillahastskotare.blogg.se/

Sv. Va duktigt gjort!! Hopptränar ni mycket?



Postat av: Jenny
Datum: 2012-05-24 Klockan: 11:36:24 | Kika in här: http://islandstokan.bloggplatsen.se

Vädret är verkligen underbart just nu, till och med min bleka hy får komma ut och få lite sol på sig nu ;)



Jag håller med om att ljumma sommarkvällar är något av det bästa som finns, det är då livet är som bäst :)







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.