3 år och 10 månader

Datum: 2012-11-19 /19:36:54 / Kärleken /  

Jag är så oerhört tacksam att jag har Robban. Han finns alltid där för mig och stöttar mig i allt. Vill bara att alla ska veta vilken fantastisk människa han är!

Robban är min underbara fästman. Han är fin, musikalisk, omtänksam, rolig, sexig, trygg, tokig, pålitlig, energisk, självsäker, spännande, jordnära, smart, driven, självständig, naturlig, ärlig, snygg, äkta, mysig och kaxig när det behövs.

Han är allt jag vill ha. Verkligen en drömprins, är så lyckligt lottad. Han är såklart mycket, mycket mer. Han är den bästa att sova med, varm och go. Vill alltid mitt bästa och får mig att skratta. Vi delar samma värderingar och de flesta åsikter. Jag kan prata med honom om allt. Jag är en väldigt djup person och stor tänkare, så vi har många pratstunder.

Han klär sig så snyggt, är mån om sig själv men absolut inte för fåfäng. Han har fint lockigt hår och det vackraste leendet på jorden! Jag drunknar i hans vackra ögon och han har otroligt fina drag i ansiktet. Hans kropp är sexig och är absolut lagom lång.

Robban luktar alltid gott, älskar hans doft.
Älskar hans röst, den är trygg och sexig.

Robban är så himla bra med både djur och barn! Alla djur och barn tycker om honom, det är så naturligt. Han tycker om naturen och vill bo på landet som jagz Hans största passion är musiken, han kan lära sig allt. Men det han är bäst på är att spela saxofon, så grym! När han spelar gitarr så bara jag slappnar av och lyssnar, blir tårögd på ett skönt sätt av hans sång. Åh, han är helt enkelt fantastisk!

Nu låter han perfekt - ja det är han. Men även solen har sina fläckar och jag älskar Robbans fläckar. Det finns ingen som är så genuint fin som honom.

Från första stund visste jag att han var min själsfrände. Han är den enda person som jag blottat hela min själ för och han flyr inte. Han är mitt skydd i stormen, skulle göra allt för honom. Jag vet vad äkta kärlek är och det är det som vi har. Det är att vara ett vi utan att förstöra ett jag.

Kan skriva hur mycket som helst verkligen. Robban är en unik människa, han tar andra för den dem är och skulle aldrig vara elak. Han är en mjuk person, har aldrig haft något behov att vara tuff. Han är den manligaste jag träffat någonsin - vågar vara sig själv.

Jag älskar Robban, av hela mitt hjärta.
Med dig, är det rätt.




Postat av: Maja
Datum: 2012-11-19 Klockan: 22:04:28 | Kika in här: http://confessionsofanequestrienne.blogg.se

Jag vill också ha en Robban, haha! ;)

S: Ja men visst är det? Nellisan hade inget namn när jag köpte henne, bara smeknamnet Nelly. Jag hade 30 dagar på mig att komma på ett pass-namn till henne i samband med att ägaruppgifterna uppdaterades. Hade 1000 idéer och förslag men när jag stötte på "A touch of frost" kändes det rätt. Ibland tycker jag att det är lite långt, men det passar henne verkligen så jag är rätt nöjd ändå =)



Postat av: Linda
Datum: 2012-11-20 Klockan: 10:02:05 | Kika in här: http://www.mittangsull.blogg.se

GRATTIS det är väl underbart att du känner så.. ååh :)
Sv: Ne man är väl inte mer än människa men jag skäms så när jag blir så där arg :( Åh vi människor är ju lite överdrivna i tillverkningen alltså hehe







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.