Brist på tid.

Datum: 2012-11-25 /13:03:47 / Melroose & Tindra /  

Bloggen får lida lite, har inte riktigt haft tiden till den. I fredags jobbade jag mellan 12.00-21.00 trivs super-bra på min praktikplats!!

Igår hade jag och Robban dejt :) Vi åt thaimat och var på bio. Vi såg Twilight - Breaking dawn part 2. Säger bara en sak: FANTASTISK.

Sen umgicks vi med några kompisar som nyss skaffat valp, hundarna lekte lite och vi kollade film.

På förmiddagen skrittade jag ut en sväng på Melroose, så himla mysigt. Vi tog det bara lugnt och njöt av stillheten. Lite trav tog vi också, hon var pigg och glad utan att vara studsig!








Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.