Upp och ner

Datum: 2013-04-16 /14:12:56 / Allmänt /  

Det här är min blogg. Jag skriver det jag känner för, både bra och dåligt.

Idag är det en dålig dag. Har sovit extremt dåligt den senaste veckan, så idag la min kropp av. Kan knappt stå utan att det blir svart för ögonen och orkar ingenting. Verkligen ingenting. Fast jag vill!

Sen har folk jag bryr mig om gjort mig ledsen. Känner mig som en dörrmatta som folk bara torkar av sin skit på. Allt jag ger får jag aldrig tillbaka. Ena stunden tvivlar jag på mig själv och andra på just de som sårar mig. Men det är svårt att bara sluta bry sig om någon som betyder mycket för en. Jaja, pratar väl lite i gåtor.

Har ett MEGA-prov på fredag och en tenta kvar att skriva... Say no more.

Men nästa vecka börjar min 4-veckors praktik, kul! Det är på daglig verksamhet, målarverksta'n. Tror jag kommer trivas och ha kul!

Tack och hej, nu har jag skrivit av mig för stunden.




Postat av: Jenny
Datum: 2013-04-16 Klockan: 19:12:54 | Kika in här: http://islandstokan.bloggplatsen.se

Inte kul med sådana skitdagar, men alla har vi dem ju ibland. Som tur är brukar de gå om när man får sova på saken, och sova verkar ju vara precis vad du behöver så jag hoppas du sover riktigt gott i natt så du orkar plugga inför tentan. Det är hopplöst att plugga när man är trött och ur form, inget fastnar då.

Svar: Nej, det är inte alls kul.. Men nu känns det bättre!Det är precis som du säger. Man behöver sömn för att orka plugga.
Julia



Postat av: Linda
Datum: 2013-04-17 Klockan: 18:19:48 | Kika in här: http://www.mittangsull.blogg.se

Vänner som trampar på en är inga riktiga vänner, nu kan ju alla göra misstag men misstag som de lever vidare på eller bara slumpmässigt? Tåls att tänka på.

Jag vet hur det är, med vänner man är så himla trött på, blir du inte lite osäker på att skriva ut sånt i bloggen? Ibland har jag lust själv men sedan ångrar jag mig för de jag pratar kring kommer fatta precis vem jag menar, även om det kanske är syftet ibland - o andra sidan orkar jag inte med tjafs :P

Ne hoppas du får bukt på din vänkrets, tråkigt att bli behandlad som en dörrmatta, det handlar ju om att ge och ta..kramar

Svar: Det tåls verkligen att tänka på. Jag har iaf markerat nu att jag inte tar någon skit, så känns faktiskt mycket bättre.
Min vän läser definitivt inte min blogg, men sen om han skulle se det så skadar det mig inte det minsta. Han vet att han gjort fel och sårat mig.

Förresten så har han sagt innerligt förlåt nu och mycket mer. Så har förlåtit honom. Men självklart är jag rädd att han ska såra mig igen... Det är svårt..! Kram
Julia



Postat av: Sandra
Datum: 2013-04-18 Klockan: 11:53:03 | Kika in här: http://aylen.blogg.se

Skönt att kunna se fram mot något roligt när man känner sig lite nere. Hoppas du kommer trivas bra på praktiken och att det gör dig lite gladare :) Kram

Svar: Ja, det är väldigt skönt. Det tror jag allt :) Är gladare redan nu, dagarna går upp och ner. Kram
Julia







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.