Natt-tankar

Datum: 2013-08-22 /01:25:20 / Melroose & Tindra /  

Idag (eller rättare sagt igår) när jag red M kände jag direkt att hon var trött och matt. Hon var samarbetsvillig men musten var ur henne redan när jag hämtade henne i hagen.

Självklart börjar tankar snurra. Hon har ju varit fräschare än någonsin sen jag satte igång henne, men så kommer detta. Men jag tar tag i mig själv och inser att det beror ju på dagsformen, hon hade en sämre dag helt enkelt. Sen finns det inte mycket näring i betet och hon börjar redan ladda till vinterpäls.

Jag bara längtar tills vi är igång på riktigt! Tills vi galopperar fram i skogen så tårarna rinner av vinden i ögonen.

Ser fram emot nästa ridpass och hoppas på en bättre känsla då!

Godnatt på er.




Postat av: Jenny
Datum: 2013-08-23 Klockan: 08:53:46 | Kika in här: http://videungens.wordpress.com/

Ser att du lärt henne att rasta sig själv i alla fall ;)
Skämt å sido, det var nog som du säger dagsformen och jag tror säkert att det kommer kännas bättre nästa gång!







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.