Tänk att hon varit så liten.

Datum: 2013-01-11 /10:53:47 / Melroose & Tindra /  

Om ett par månader har jag levt med Melroose i sex år. Det är helt otroligt vad tiden går fort. Jag minns det som det var igår dagen hon föddes.

Majka hade en tuff förlossning. Trodde nästan att hon inte skulle klara det. Med lite hjälp så föddes ett litet sto. En vacker liten tjej med skjuten stjärn. Hon tog sig upp på sina långa ben och letade efter mjölken. Timmarna gick och frustrationen ökade, både hos mig och Majka. Fölungen hittade inte till ljuvret.

Tillslut med min hjälp utan att jag la mig i för mycket fann hon ljuvret. Av lättnad rann det tårar nedför min kind. Kroppen var överöst av känslor.

Vi bestämde oss att döpa denna fina tjej till Melroose, hon var helt enkelt en liten Melroose.

I snart sex år har jag följt varje steg och format henne till den hon är idag. Jag tycker hon är en helt fantastisk individ. Jag älskar henne så djupt in i hjärtat. Hon är en del av mig, släpper henne aldrig.




Postat av: Anneli Johansson
Datum: 2013-01-11 Klockan: 11:23:42 | Kika in här: http://stallekekullen.blogg.se

<3
gud va kul att va med från dag ett!

Svar: Ja! :D <3
Julia



Postat av: Anita
Datum: 2013-01-11 Klockan: 12:57:18 | Kika in här: http://siliiins.blogg.se/

Åren bara går.. :)

Svar: Verkligen, helt otroligt!
Julia



Postat av: Linda
Datum: 2013-01-11 Klockan: 18:17:39 | Kika in här: http://www.mittangsull.blogg.se

Måste vara helt underbart att ha varit med ända från början, det är precis detta jag längtar efter, Fifas föl:)

Svar: Det är underbart! Går inte att beskriva med ord. Tycker verkligen du ska ta föl på Fifa!
Julia



Postat av: Peppbloggen
Datum: 2013-01-12 Klockan: 16:17:51 | Kika in här: http://peppningsbloggen.blogg.se

Sv: Ja, vi med! Musikhjälpen är grymt! :D

Hoppas du har en trevlig helg!



Postat av: Sandra
Datum: 2013-01-14 Klockan: 21:16:32 | Kika in här: http://aylen.blogg.se

Att dessa små rangliga kan växa upp och bli så maffiga :) Ja, tiden går verklige fort, det gäller att hänga med i svängarna.

Svar: Ja, verkligen!
Julia







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.