Kärlek.

Datum: 2013-03-15 /12:47:22 / Melroose & Tindra /  

Just nu är jag inne i en omotiverad period som jag skrivit tidigare. Uppdateringen blir lite sporadisk och kanske inte så värst intressant.

Djuren ger iaf enormt mycket kärlek. Hade varit tom utan dem.

Såhär myser jag och Tindra varje kväll. Det värmer mitt hjärta så himla mycket. Älsklingen <3




Postat av: Jenny
Datum: 2013-03-15 Klockan: 17:12:17 | Kika in här: http://islandstokan.bloggplatsen.se

Ja vad skulle man göra utan djuren? Jag hade också varit helt tom!

SV: Vad glad jag blir av dina kommentarer :)
Snön var verkligen inte rolig, jag hoppas det inte kommer ännu mer nu när det är på väg bort igen.

Svar: Det går inte att vara utan djur helt enkelt.
Julia



Postat av: Sandra
Datum: 2013-03-15 Klockan: 17:39:04 | Kika in här: http://aylen.blogg.se

Din hund är så himla söt. Skulle kunna tänka mig en sådan om jag inte redan haft två hundar :)

Svar: Tindra hälsar och tackar! Kul, men det förstår jag att det är tillräckligt med två :)
Julia



Postat av: Carolina - Beridare på Stall Assla
Datum: 2013-03-18 Klockan: 18:21:17 | Kika in här: http://asslatjejerna.se

Naw gosigt!

Svar: Verkligen :)
Julia







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.