Turkieeeeet!

Datum: 2013-03-23 /10:09:57 / Allmänt /  

Hej på er från Turkiet!

Sitter nu på hotellrummet, vi ska snart åka ut och vandra i naturen, se vattenfall. Grymt kul! Jag älskar ju natur och djur!

Sen får vi väl se vad dagen bjuder på. Just nu har vi ca 15 grader här, imorn ska det bli ännu varmare. Solen skiner och himlen är blå!

Vi kom fram inatt vid ca 00.00 och somnade ca 03-halv 4. Det var mycket turbulens strax innan landning, snacka om kill i magen, haha!

Saknar självklart mina älsklingar, Melroose och Tindra <3








Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.