Fina Indra av Basta

Datum: 2013-11-24 /18:31:09 / Allmänt /  
Skänker många tankar och kramar till Tove som hastigt och mycket olyckligt förlorade sin bästa vän häromdagen. <3

De var ett oerhört fint ekipage, de passade varandra perfekt och Indra hade verkligen den speciella utstrålningen.

Detta är något som bara inte får hända. Så jag tycker alla kan skicka något peppande till Tove, för det ofattbara har hänt. Men hon ska gå vidare, för det är även vad Indra skulle viljat.

http://ttie.blogg.se/









Postat av: Erica
Datum: 2013-11-24 Klockan: 19:53:40 | Kika in här: http://icusen.blogg.se


Fy så hemsk =( Det önskar man ingen, tyvärr förlorar vi våra bästa vänner en, och tyvärr flera gånger..

Tack för dina fina kommentarer, jag är tillbaka nu från lite paus <3 Tyck gärna till vad du tycker om den. Hoppas du har en underbar söndag!! Kramar



Postat av: evie
Datum: 2013-11-24 Klockan: 21:44:58 | Kika in här: http://www.evieastrom.blogg.se

Men nej, så sorgligt :(







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.