Mycket & inget + galen häst

Datum: 2013-11-09 /20:55:13 / Melroose & Tindra /  
Det är mycket och inget som har hänt. Uppdateringen blir lidande här, livet går bara upp och ner just nu. Dåliga nyheter, bra nyheter och privata jobbiga saker som hänt. 

Red iaf ut på Melroose igår. Det är tur att jag känner min häst. Gramanen åkte på, för vi hade ju inte ridit ut på ett tag. Så tog vi oss ut i mörkret och M var galen verkligen. Vi kom iaf tillbaka hela, haha!

Det är en grej jag gillar med M. Inte att hon blir galen, hon ska ju lyssna på mig och lugna sig lite. Men jag menar att hon är så lugn när man pysslar med henne, så sätter hon igång turbon när man hoppar upp. Min krutburk!







Postat av: Jenny
Datum: 2013-11-12 Klockan: 09:46:10 | Kika in här: http://videungens.wordpress.com/

Haha, tur att ni kom tillbaka välbehållna! Låter som att man inte skulle vilja möta er i mörkret :p







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.