Emilie Nyreröd

Datum: 2013-10-08 /20:37:18 / Allmänt /  
En tjej jag har som förebild är Emelie Nyreröd. Hon rider så fint. Sen tycker jag hon lyckas få fram det bästa hos varje häst. Hon är en ödmjuk tjej med båda fötterna på jorden trots sina framgångar. Tror vi kommer se mer av henne i framtiden!




Gillar extra att hon satsar mycket på unghästar, eftersom det är det jag tycker är roligast! 

Kolla in hennes blogg/hemsida: http://www.nyreroddressage.com/









Postat av: JennyM
Datum: 2013-10-09 Klockan: 01:12:02 | Kika in här: http://jmdressyr.se

Sv: Ja men visst känns det så himla onödigt?!

Håller med dig om Emelie, hon verkar vara så himla ödmjuk! Bara hört bra om henne! Dessutom är hon himla duktig, minns att jag tävlade mycket mot henne på ponny och hon var (är) fantastiskt duktig ryttare. Inte så stor heller, det gillar ju jag såklart ;)







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.