Knappt att jag tror att det är sant

Datum: 2013-10-09 /19:05:03 / Melroose & Tindra /  
Min häst gick helt otroligt bra idag när jag red. Jag kan knappt tro att det är sant att hon går så bra. Det går verkligen spikrakt uppåt nu, hon tycker ju det är KUL! Vi dressyrade på ridbanan och hon tycker det är KUL. 

M är faktiskt den finaste hästen jag någonsin suttit på. Får nypa mig i armen, se så att jag inte drömmer. Så som vi har kämpat, å nu är vi här. 

Finaste Melroose. Finns inte ord som beskriver hur lycklig jag är nu!

Vi tränade på galopp från skritt och galopp från halt, samla galopp, göra volten större och mindre. Ja - fantastiskt!!






Postat av: Sandra
Datum: 2013-10-10 Klockan: 10:09:18 | Kika in här: http://sanlun.blogg.se

Kul att det går bra för er :)



Postat av: Jenny
Datum: 2013-10-10 Klockan: 16:06:42 | Kika in här: http://videungens.wordpress.com/

Heja er, fan vad duktig du är Julia! :D



Postat av: Malou Kastman
Datum: 2013-10-12 Klockan: 10:58:20 | Kika in här: http://maloukastman.blogg.se

vilken sötnos! kul att det går så bra :)







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.