Tiden går fort!

Datum: 2013-10-15 /17:05:28 / Melroose & Tindra /  
På torsdag blir Fiona 12 veckor. Det är helt otroligt vad tiden gått fort.


Vi har alltså redan haft henne i nästan 4 veckor. Hon har verkligen tytt sig till oss, och är en helt underbar valp. Att komma hem till två glada vovvar som överöser en med pussar är underbart.

Hon funkar halvt med koppel, ena stunden är det hur kul som helst. Medan andra tvärstannar hon, normalt valp-beteende helt enkelt. Det är mycket roligare att springa lös på gräsmattan och bära löv i munnen. Sötisen. 

Matglad är hon VERKLIGEN. Det är skönt. Vi är ju vana vid Tindra som varit kräsen från första stund. 

Fiona vill vara precis där man är eller där Tindra är. Om vi t.ex lagar mat brukar hon och Tindra leka för fullt. De springer runt på golvet med leksaker som två dårar, hihi. Så fint att se. Fiona ser verkligen upp till sin storasyster och Tindra har tagit den rollen väl. 

Båda sover i sängen med oss och det är inga problem. Bara hur mysigt som helst! Fiona ligger oftast uppe vid huvudet. 

Det är häftigt att se att Fiona redan är så klok trots sin ringa ålder. Hon kastar sig inte ner från soffan eller sängen och man ser att hon tänker ofta, när vi t.ex. stöter på något nytt. 

Det ska bli väldigt kul o få se vad det blir av denna lilla spillevink. Hon har fångat våra hjärtan redan.



Valpöron <3




Postat av: Jenny
Datum: 2013-10-16 Klockan: 18:42:42 | Kika in här: http://videungens.wordpress.com/

Hon verkar ha en härlig personlighet! Sötnosen :)







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.