Fortfarande sjuk och en häst som saknar att hoppa.

Datum: 2013-09-16 /15:07:43 / Melroose & Tindra /  
Jag blir aldrig frisk. När jag väl känner mig lite bättre så hittar jag på något, så får jag sota för det senare.

Inatt har jag hostat mest hela tiden, frossat och svettats med feber så imorse hade jag ingen röst.

Jag kan hantera att vara sjuk och ha ont, men att jag inte kan göra saker som jag brukar gör mig GALEN! M går fortfarande lugnt, max 4 dagar i veckan. Men nu har jag inte ens kunnat hålla det. Vill rida!!! Jaja, nog gnällt för denna gången.

Senast jag red var på en härlig uteritt. Hon bockade på en äng, vi galopperade i skogen och hade det helt underbart. När vi skulle kliva över ett nerfallet träd i skritt, så hoppade hon över det från stillastående med ett jätte-skutt. Hon saknar att hoppa min fina tjej. Det gör jag med. Men i december får vi sätta igång med det! Längtar!






Postat av: L a m i a s . s e
Datum: 2013-09-16 Klockan: 19:27:37 | Kika in här: http://lamias.se

Sv: Men taack! <3 Och krya på dig!







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.