Idag blev Melroose varmskodd!

Datum: 2013-09-18 /22:25:42 / Melroose & Tindra /  
Just nu går verkligen Melroose från klarhet till klarhet. Skulle inte sälja henne för allt i hela världen. Hon är min för evigt.

Åter till rubriken. Idag kom vår nya Hovslagare och jag har aldrig varit nöjdare. Även Melroose var nöjd. Hon gillade Simon och trivdes med uppmärksamheten. Ni ska veta att hon har mycket integritet, så hon gillar inte vem som helst så mycket. Det ska finnas en naturlig tillit.

Iaf, hon blev varmskodd! För första gången någonsin och hon var så cool! Är så stolt och glad, att jag bara vill hoppa upp och ner som en tok!!! Hon brydde sig inte nåt om röken eller lukten. Simon gav henne mycket komplimanger och sa att hon är helt fantastisk. Han tyckte hon var oerhört cool, självsäker och har ett super-bra temperament.

Detta inlägget är fullt av skryt i vissa ögon, men jag är STOLT som tusan! Ni som följt oss länge vet vilken resa vi har gjort. När hon var 1 år opererades hon i 3 av 4 hovar pga bärrandsröta. Det var riktigt illa, resan därefter har varit lång. Det har verkligen varit blod, svett och tårar. 

Så, JA-A, jag är så sjukt stolt över min underbara häst!



Här får ni en bild från idag, precis efter skoning. Tyvärr står hon lite i nedförsbacke. Men se vad nöjd hon är. Vår älskade Melroose, 6 år gammal och helt harmonisk vid skoning.



Postat av: Jenny
Datum: 2013-09-19 Klockan: 13:34:33 | Kika in här: http://videungens.wordpress.com/

Jippi! Så kul att höra :D klart du ska vara stolt!



Postat av: Sandra
Datum: 2013-09-19 Klockan: 14:29:33 | Kika in här: http://sanlun.blogg.se

Härligt att det går bra för er! Saknar er! Måste komma och hälsa på snart! :)







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.