Att känna sig otillräcklig

Datum: 2014-02-10 /07:04:16 / Melroose & Tindra /  
Nu behöver jag skriva av mig lite. Trots att jag vet att jag inte kan hjälpa att jag är sjuk och mår dåligt, så känns det ändå som att det är mitt fel att jag inte kan ta hand om mina djur 100 %. Som tex igår låg jag i sängen fram till 20-tiden pga migrän, jag försökte komma upp tidigare men det var faktiskt omöjligt. Så min pappa åkte till stallet, min underbara pappa.

Hon får ju inte ridas nu ändå, men jag står inte ut med denna känslan av otillräcklighet. Jag ser inget värde direkt i mig själv, men om det är något jag vet att jag är duktig på så är det djur. Nu "kan" jag inte ens det. Jag känner att jag är dålig på det, å det äter upp mig inifrån. 

Igår var inte ens mina hundar ute på en längre promenad. Okej, de mådde definitivt inte dåligt av det. Större delen av dagen ville de verkligen inte lämna min sida i sängen, speciellt Tindra. Hon lämnade mig inte frivilligt. Det är bra att jag har hundar som passar in i mitt liv. För kan inte leva utan dem. 










Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.