Personlig med stort P

Datum: 2014-02-17 /22:44:25 / Melroose & Tindra /  
Alltså min häst är verkligen den mest personliga häst jag stött på. Nu när hon inte är igång till 100 % är hon så otroligt sällskapssjuk. Hon är positiv till allt och galopperar eller travar till mig i hagen! Sen att hon piper och/eller grymtar när hon är taggad, är bara för roligt. 


Jag longerade henne idag igen, hon bockade inte en enda gång när jag longerade. Jag är imponerad! Sen gjorde vi vår lilla lek; jag släpper henne lös, så skickar jag iväg henne och kallar tillbaka henne. När jag skickar iväg henne så blir det eld i brallan, hihi. Jisses vad hon kutar och brallar! Ser så himla roligt ut, vilken lycklig häst jag har. 


Hey good looking! 

Tänk snart är vi i toppform igen och då ska vi börja hopptränare kontonuerligt, wiho! Är såååå taggad! 




Postat av: Jenny
Datum: 2014-02-18 Klockan: 19:38:53 | Kika in här: http://videungens.wordpress.com

Hon är verkligen en charmig dam ;)







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.